Maleo „Pytanie”

Klip do piosenki z albumu „GAJCY” wydanego nakładem Muzeum Powstania Warszawskiego:

Przeżywam dziwny czas

oczy gorączkowo szukają treści

w blasku liter

Myśl dogłębnie krąży w labiryncie zdań

To naprawdę dziwny czas

to naprawdę dziwny czas

Patrzę w niebo, mówię wyraźnie a głośno

tak wyraźnie a głośno

Pytam:Kto Ja?

Kto Ja? Kto Ja?

Spoglądam na szybę, na szarą codzienność

Kto Ja? Kto Ja?

grzęznę w pyle definicji, w zawrotnym wirze słów

Kto Ja? Kto Ja?

 

 

Kusimy już

Zgódź się, zgódź

Że jesteś, abyś był

Przyjmij to życie jako barwę

to nie uczucie

Zyj ! Żyj !

 

 

Przeszywa mnie słodka świadomość, że jestem

że czuję i patrzę i słucham

Porywam kielich, kielich radości

i pije jednym haustem

A przecież jutro spojrzę na niebo

błękitne i spytam

by dręczyć się dalej: Kto Ja? Kto Ja?

Skomentuj

